سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت با وردپرس یا زبان های برنامه نویسی؟

در حالی که افراد دیگر ترجیح می دهند از طراحی سایت وردپرسی در مشهد زبان های دیگر برای ساخت وب سایت خود استفاده کنند. در واقع باید گفت که هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند که از نظر طراحی وب سایت با وردپرس یا زبان برنامه نویسی کدام یک بهتر است؟ ما آنها را بررسی خواهیم کرد. آقای. وب یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت است که با نکات سئو سایت طراحی می کند. قبل از سوال طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا زبان برنامه نویسی؟ برای پاسخ به آن، بهتر است ابتدا بدانیم وردپرس به چه معناست؟ وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساخته شد که توسط PHP (پردازنده فرامتن) و MySQL (یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای منبع باز) پشتیبانی می‌شود. اما اکنون وردپرس نه تنها یک پلتفرم وبلاگ نویسی بلکه یک سیستم مدیریت محتوای جامع است.

توسعه وب سایت با وردپرس و مزایای آن
برخی از مزایای اصلی طراحی وب سایت با وردپرس شامل موارد زیر است.
استفاده و نصب آسان حتی برای مبتدیان
پس از بازدید از سایت وردپرس و دانلود فایل نصبی، می توانید وب سایت خود را تنها با چند کلیک ساده بسازید. همچنین ایجاد صفحات، پست ها و افزودن بسیاری از ویژگی های دیگر بسیار آسان است. این امر باعث برتری وردپرس نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا و دروپال می شود.
قالب های آماده زیادی وجود دارد
بسیاری از قالب های آماده برای سایت های مختلف وردپرسی با کاربردهای مختلف را می توان از فروشگاه های آنلاین مانند ThemeForest خریداری کرد. پس از اصلاح و افزودن فایل های ترجمه، عده ای این قالب ها را تهیه و در فروشگاه های ایرانی به شما ارائه می کنند. به این ترتیب هر زمان که خسته شدید می توانید ظاهر وب سایت خود را به راحتی تغییر دهید.
البته توصیه می شود برای امنیت و عدم وجود کدهای مخرب برای خرید قالب های وردپرس به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. علاوه بر طراحی سایت، آقای متخصص در بهینه سازی سئو سایت.
پر استفاده ترین افزونه ها
صدها، اگر نگوییم میلیون ها، افزونه وردپرس برای افزودن قابلیت های اضافی به وب سایت ها وجود دارد. افزونه ها به شما این امکان را می دهند که تا حد امکان وب سایت خود را سفارشی کنید و آن را تنها با چند کلیک بسازید و نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. توصیه می کنیم از افزونه های مخزن وردپرس استفاده کنید یا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.
معایب ایجاد وب سایت با استفاده از وردپرس
طراحی وب سایت با استفاده از وردپرس دارای معایبی است که در قسمت زیر به توضیح آنها می پردازیم.
هزینه های نگهداری بالا
اگر قالب‌ها و افزونه‌ها نیازهای شما را برآورده نمی‌کنند، باید یک توسعه‌دهنده استخدام کنید تا ویژگی‌های مورد نیاز خود را به سایت شما اضافه کند، که ممکن است گران باشد. مشکلات و ناسازگاری‌ها هنگام به‌روزرسانی وردپرس، قالب‌ها و افزونه‌ها به وجود می‌آیند و اگر در این زمینه متخصص نیستید، مهم است که از یک متخصص وردپرس کمک بگیرید.
ضعف
از آنجایی که وردپرس متن باز است، کد آن در دسترس همه است و اگر شخصی هک شود، به راحتی می تواند میلیون ها وب سایت را هک کند. بله، برنامه نویسان ماهر و با تجربه به دلیل سال ها کار با این برنامه ها، توانایی شناخت کدهای این برنامه ها را دارند. بنابراین، توصیه می شود وردپرس خود را به طور مرتب به روز کنید تا از آسیب های ناشی از اقدامات قدیمی جلوگیری کنید.
نتیجه
در مقاله طراحی وب با وردپرس بهتر است یا زبان های برنامه نویسی؟ ما طراحی وب سایت را با استفاده از دو روش بررسی کردیم. روش اول حتی برای مبتدیان و کسانی که برنامه نویسی نمی دانند سریع و مناسب است. روش دوم اغلب توسط متخصصان استفاده می شود، ایمن تر است و زمان کمتری می گیرد.
همچنین هزینه آن نسبت به روش اول بیشتر است. زیرا همه چیز توسط توسعه دهندگان حرفه ای نوشته شده است و شما نمی توانید هر ویژگی که می خواهید به سایت خود اضافه کنید یا ظاهر آن را تغییر دهید. به این ترتیب قالب و سیستم مدیریت وب سایت با توجه به نیاز شما طراحی می شود و کدهای غیر ضروری در وب سایت چاپ نمی شود.
در واقع هر یک از این روش ها مزایا و معایب خود را دارند و شما می توانید از روشی که بهترین کار را برای توسعه سایت مورد نظر خود دارد استفاده کنید. اگر بهبود و ارتقا سئوی سایت برای شما مهم است، می توانید به آقای وب اجازه دهید سایت شما را طراحی کند.