سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا به وب سایت نیاز داریم؟ بررسی مزایای طراحی سایت

طراحی سایت وردپرسی در مشهد امروزه از خیلی ها می شنویم که شرکت های سنتی نیاز به تغییر جهت و ورود به فضای اینترنت دارند! شاید از خود پرسیده باشید که چرا کسب و کار اینترنتی اینقدر مهم است؟ برای باز کردن سایت باید مسیر خاصی را طی کنید. از خرید هاست و دامنه گرفته تا طراحی ظاهر وب سایت شما! اما سوال اینجاست که برای داشتن یک وب سایت چقدر باید هزینه کرد؟ آنچه باید انجام شود؟ ما پاسخ بسیاری از سوالات شما را در چندین مقاله آورده ایم. فقط از این مقالات استفاده کنید تا متوجه شوید که ایجاد یک وب سایت آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت و پیچیده نیست.
در این مقاله از ادمین این سایت به اهمیت داشتن وب سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی می پردازیم. با ما.
10 مزیت داشتن وب سایت
1- خواندن اینترنت
مهم ترین دلیل برای داشتن یک وب سایت، فراگیر بودن اینترنت است. امروزه بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای رنج در ترافیک و اتلاف وقت، در خانه بمانند و به خرید بروند.
مردم ابتدا خدمات شما را در اینترنت جستجو می کنند. اگر شما را در آنجا پیدا نکنند، قطعا رقبای شما را خواهند یافت.
2- فروشگاه زمان نامحدود
با یک وب سایت، شما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با مشتری هستید. در واقع وب سایت شما نماینده شماست، حتی زمانی که در حال استراحت هستید، وب سایت شما خدمات و محصولات شما را به مشتری ارائه می دهد.
3- از مرز عبور کنید
چند نفر در شهر شما کسب و کار شما را می شناسند؟ ایران و جهان چگونه است؟ میلیاردها نفر در سراسر جهان مدتی را به صورت آنلاین سپری می کنند. شروع کسب و کار خود را برای این جامعه آماری در نظر بگیرید تا مشتریانی از سراسر ایران یا فراتر از آن داشته باشید.
4- در هزینه های اولیه صرفه جویی کنید
راه اندازی فروشگاه همیشه هزینه های زیادی دارد که از آن جمله می توان به هزینه اجاره یا خرید محل فروشگاه، هزینه تجهیزات، حقوق کارکنان و ... اشاره کرد. شما مجبور نیستید هیچ یک از هزینه های ذکر شده را متحمل شوید.
5-ارائه نمونه کار
تمامی محصولات و خدمات خود را در سایت خود ارائه و بدون هیچ گونه هزینه و محدودیتی به روز رسانی نمایید. مشتریان برای دیدن هر محصول نیازی به مراجعه هر بار ندارند و می توانند عکس ها و فیلم های محصول را به صورت آنلاین مشاهده کنند.
6- بازاریابی اینترنتی
به جای صرف هزینه های زیاد برای تبلیغات و بازاریابی، فقط وب سایت خود را بهینه کنید تا گوگل شبانه روز برای شما مشتری بیاورد! با انجام برخی فعالیت ها در زمینه خدمات سئو وب سایت ها، بازاریابی اینترنتی را با کمترین هزینه در عرصه وب برای خود انجام دهید.
نتیجه گیری
بسیاری از دانشجویانی که در زمینه طراحی وب سایت با تجربه هستند می توانند وب سایت خود را با قیمت بسیار ارزان تری نسبت به شرکت ها طراحی کنند. یکی از دلایلی که هزینه کمتری برای طراحی سایت دارند این است که هنوز کسب و کاری راه اندازی نکرده اند و تجربه زیادی در این صنعت ندارند. البته بسیاری از این دانش آموزان پروژه های عملی زیادی را انجام داده اند و می توانند وب سایتی معقول و حرفه ای را در اختیار شما قرار دهند. اما در هر صورت، اگر طراحی وب سایت را به دانش آموزان برون سپاری می کنید، چند نمونه از کار آنها را امتحان کنید و مطمئن شوید که آنچه شما نیاز دارید را ارائه می دهند. علاوه بر این، پشتیبانی در هنگام طراحی وب سایت بسیار مهم است. بنابراین مطمئن شوید که پس از ارسال به پشتیبانی سایت شما ادامه می دهند.