سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا توسعه وب سایت با وردپرس در بین مردم بسیار محبوب است؟

وردپرس، شرکت های طراحی وردپرس، طراحی وب سایت وردپرس، طراحی سایت وردپرسی در مشهد ، قالب های وردپرس، طراحی سایت حرفه ای وردپرس و ... کلماتی هستند که احتمالا زیاد با آنها برخورد کرده اید، اما چرا؟ چرا وردپرس در بین شرکت های بزرگ و کوچک محبوب است؟ او چگونه توانست تعداد زیادی شرکت را جذب کند؟ وردپرس چگونه توانست رقبای خود را از رقابت حذف کند؟
در این مقاله پاسخ تمام این سوالات را بررسی می کنیم تا بفهمیم چگونه وردپرس را به جایگاه امروزی برسانیم. وردپرس در سال 2003 توسط Matt Mullenough منتشر شد. در ابتدا، به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان برای همه ارائه شد تا راحتی بهتری را برای وبلاگ نویسان فراهم کند. با گذشت زمان، وردپرس با توجه به خواسته های کاربران خود، امکانات جدیدی را ارائه می کند که باعث می شود آنها بیشتر علاقه مند شوند و کاربران بیشتری به وردپرس روی بیاورند و امروزه به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا شناخته می شود. سال
همانطور که گفته شد، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که به زبان PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود، که طراحی وب سایت با وردپرس را برای حرفه ای ها آسان می کند.
در دنیای پر تکنولوژی امروزی، شرکت های بزرگ و کوچک بسیاری در سراسر جهان از این سیستم برای طراحی سایت استفاده می کنند و این روند به سرعت در حال پیشرفت است. در ادامه نمونه هایی از شرکت های بزرگ در داخل و خارج از ایران را ذکر می کنیم تا بدانید با سیستمی آسان و در دسترس مانند وردپرس می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.
دلایل موفقیت وردپرس
در این قسمت با هم به بررسی دلایل موفقیت وردپرس می پردازیم و پاسخ این سوال اصلی را می یابیم که چگونه وردپرس توانست بر رقبای خود غلبه کند و در بین کاربران و طراحان سایت محبوب شود.
1- وردپرس رایگان و متن باز است.
طراحی سایت متن باز و رایگان با وردپرس
مزیت مهم وردپرس در زندگی پرهزینه امروزی رایگان بودن آن است. وردپرس از زمان آغاز به کار منبع باز بوده و به صورت رایگان در دسترس طراحان سایت و کاربران بوده است تا وب سایت مورد نیاز خود را بدون هزینه اولیه راه اندازی کنند. بهتر است بدانید دلیل رایگان بودن وردپرس منبع باز بودن آن است.
وردپرس با ارائه پلاگین های متنوع به کاربران این امکان را داده است که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، کارها را سریع و آسان انجام دهند و امکانات زیادی را به وب سایت خود اضافه کنند. برخی از این افزونه ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند، اما افزونه های پیشرفته تری را باید با هزینه کمتری خریداری کرد.
هنگامی که از وردپرس برای اجرای وب سایت خود استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که بودجه شما هدر نمی رود زیرا راه حلی انعطاف پذیر و آزمایش شده را انتخاب کرده اید.
2- وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای ساده برای مبتدیان است.
خوشبختانه، شروع کار با وردپرس ساده و آسان است و برای ساختن یک وب سایت کاربردی نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید، حتی اگر فردی باهوش تجارت باشید. علاوه بر این، داشبورد بسیار شهودی است و کاربران می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
بنابراین، اگر تجربه زیادی در طراحی سایت ندارید، واقعاً نگران نباشید، می توانید با نگاهی به منوهای وردپرس با بخش ها و ویژگی های مختلف آشنا شوید و در صورت گم شدن، دستورالعمل هایی وجود دارد. در هر بخش که می توانید استفاده کنید
3- افزونه های وردپرس امکانات و انعطاف بیشتری را در طراحی وب سایت ارائه می دهند.
هسته وردپرس ویژگی های اساسی را ارائه می دهد، اما بسیاری از وب سایت ها به عملکرد بیشتری نیاز دارند، اینجاست که افزونه ها وارد می شوند زیرا این ابزارها می توانند به راحتی طراحی و عملکرد وب سایت وردپرس شما را سفارشی کنند.
تاکنون تعداد زیادی از این افزونه ها در دسترس قرار گرفته اند و اکثر آنها به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.
اگرچه افزونه ها بسیار جذاب و کاربردی هستند، اما احتمالاً فقط به تعدادی از این افزونه ها برای استفاده در وب سایت خود نیاز خواهید داشت. فقط پلاگین های مورد نیاز خود را نصب کنید و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار توابع انجام دهید. افزونه های تکراری می توانند منجر به درگیری های عملکردی شوند که به نوبه خود می توانند به وب سایت شما آسیب برسانند.
4. ویژگی های امنیتی وردپرس آرامش خاطر را فراهم می کند.
طراحی سایت و امنیت وردپرس
فرقی نمی کند که برای یک وبلاگ شخصی باشد یا یک وب سایت فروشگاهی بزرگ، در هر صورت، مردم باید وب سایت خود را ایمن نگه دارند. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هیچ سیستمی 100? امن نیست، اما وردپرس داده ها و محتوای وب سایت شما را تا حد امکان امن نگه می دارد.
اگر امنیت اولیه وردپرس برای شما کافی نیست، می توانید از یکی از بهترین افزونه های امنیتی مانند Wordfence Security استفاده کنید و امنیت وب سایت خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که بیشتر موارد نقض امنیتی ناشی از خطای انسانی است نه خطای CMS، بنابراین حتماً اقدامات احتیاطی اولیه و ساده را برای بهبود امنیت سایت وردپرس خود انجام دهید.
5- وردپرس به بهبود رتبه موتورهای جستجو کمک می کند.
نام های سئو وردپرس
اکثر شرکت هایی که به راه اندازی یک وب سایت فکر می کنند، هدفشان جذب مشتری و دیده شدن است. یکی از راه‌های متمایز کردن خود با تولید محتوای جذاب و جذاب، تمرین بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو است.
داشتن سئوی مناسب باعث می شود که وب سایت شما در بالای نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل ظاهر شود، این دقیقا همان چیزی است که امروزه همه به دنبال آن هستند تا ترافیک و کاربران وب سایت خود را افزایش دهند.
همانطور که گفته شد وردپرس در این زمینه به خوبی کار می کند و وب سایت هایی با سئوی مناسب تولید می کند، البته همچنین در کنار مسائل امنیتی در قسمت سئو، افزونه هایی نیز برای بهبود سئوی وردپرس شما ارائه شده است. ما Yoast SEO را به دلیل سهولت استفاده و اندازه امکانات آن توصیه می کنیم.
نتیجه
این CMS منبع باز بیش از یک دهه است که وجود داشته است و جامعه پر رونق و پرشوری از کاربران را به خود جذب کرده است که تضمین می کنند تا حد امکان امن، انعطاف پذیر، کاربردی و به روز باقی بماند. هر کسی می تواند با یادگیری و استفاده از وردپرس یک کسب و کار راه اندازی کند یا به راحتی تجارت خود را توسعه دهد.
در دنیای پیچیده امروز، وردپرس مانند راه آسانی است که ما را به نیازهای فوری خود می رساند، اما شما باید مهارت های لازم را برای تبدیل شدن به یک رهبر در جاده ها و ترویج کسب و کار خود بیاموزید.